Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Son of the blue sky - Wilki (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (25 z 25)
1.
marihlaniksxxl
2015-07-25 18:43
to jest moja wersja. myślę że tak jest wygodniej E|-3-----3-2-----2-0-----0---0---0 B|-----0-------0-------0---1---3-- G|---0-------0-------0------------ D|-5-------4-------2-------------- A|-------------------------------- E|--------------------------------
2.
qziou
2009-01-30 14:14
A to moja wersja. Czy lepsza, czy gorsza oceńcie sami. Wstęp, gitara 1 E|-3-----3-2-----2-0------0------------ B|-----0-------0--------0-------------- G|---0-------0--------0----------0----- D|-5-----5-4-----4-2------2----2---2--- A|---------------------------3--------- E|------------------------------------- Drugie przejście, dotychczas nikt nie opisał E|------------------- B|-------1--------4-- G|-----0------0-0---- D|---2------1-------- A|-3----------------- E|------------------- Gitara 2 E|-----7-------7-------7-----10-------- B|---8---8---7---7---8---8------8------ G|-7-------7-------9-------9------9---- D|------------------------------------- A|------------------------------------- E|-------------------------------------
3.
david10
2007-09-19 21:51
Popieram Pabla axv-a też widzialem koncert i to intro bylo grane na jednym wiesle i dokladnie było widac że została zagrana tak jak opisał Pablo.
4.
majkello
2007-09-18 22:34
zdziwienie wywolaly u mnie niektore negatywne komentarze! wszystko sie zgadza jednak dalbym a7 zamiast a zdecydowanie. pozdrawiam
5.
Krystian79
2007-07-25 22:39
Zna ktos solowke do tego kawalka???
6.
Yoghurt14
2007-07-01 21:32
A jak tutaj idzie 2 gitara ??
7.
dorot_k_a
2007-06-30 16:01
wedlug mnie taby Daresha sa najlepsze :)
8.
kopczynski
2007-03-15 23:08
Wszystkie podane tabulatury tego utworu są na 100% złe. Przecież te dźwięki nawet do siebie nie pasują.
9.
kopczynski
2007-03-15 23:08
Wszystkie podane tabulatury tego utworu są na 100% złe. Przecież te dźwięki nawet do siebie nie pasują.
10.
reimi3
2007-02-23 19:11
spox piosenka wedlug mie wszystko jest ok
11.
pirat21wieka
2006-01-08 16:20
uberogier: a zadałeś sobie chociaż trud przeczytania poprzedniego komentarza?
12.
pirat21wieka
2006-01-08 12:42
uberogier: a zadałeś sobie chociaż trud przeczytania poprzedniego komentarza?
13.
uberogier
2006-01-08 06:10
Witam, własnie sie zalogowałem na tej stronie i z przykrością musze stwierdzić że błędy są tu ogromne nawet w najprostrzych opracowaniach(np "sugar" - kompletnie bezsensowny tab)mam propozycje aby usprawnić strone.Pomysł jest taki żeby zwolac tu jakies moderatorstwo ,które będzie w miarę mozliwości sprawdzac "smaczki" tutaj wstawiane i te co bardziej polamane od razu wywalać.Wydaje mi sie że szkoda miejsca na serwerze na takie porażki jak sie tu prawie w kazdym tabie przytrafiają. Pozdrawiam Michał
14.
Tomek Pietrzkowski
2005-08-23 07:58
Karol: Zgadzam się z Tobą. Zdaję sobie sprawę z tego, że trafiają się opracowania słabsze. Dlatego są komentarze. I to się sprawdza. Administratorzy nie są w stanie wyłapać wszystkich błędów przy zatwierdzaniu opracowań, bo np. nie znają akurat tej piosenki. I co w takiej sytuacji? Mamy nie publikować opracowania, tylko dlatego, że nie znamy kawałka? W ten sposób na stronie byłyby tylko opracowania zespołów rockowych, bo te akurat lubię. Wielu z Was wyłapuje błędy i wpisuje poprawione wersje do komentarzy. I to jest super. Problem pojawia się z przeniesieniem lepszej wersji na stronę wykonawcy. Ale to już nasze zadanie, aby wymyśleć odpowiedni sposób. Zapewniam, że będzie coś takiego. Pozdrawiam, Tomek
15.
Karol
2005-08-22 22:58
Wiecie co?? Mam wrażenie że opracowania które są umieszczane na tej stronie przez co poniektórych do coponiektórych utworów są spisywane przez głuchych i nie mających doczynienia z gitarą ludzi. Całe szczescie ze ktos ich poprawia. Tylko ze te korekty powinny byc umieszczane z czasem w tabulaturach. Niech no nasz kochany włądca tej strony usiądzie czasem z gitarą i sprobuje zagrac niektóre utwory przy pomocy tych opracowan. Przerazenie bierze!!
16.
stratonikos
2005-02-03 23:15
Niekoniecznie zreformowana tabulatura jest grana na dwa wiosła. Wystarczy zastosować technikę hybrydową gry (przy użyciu środkowego palca prócz kostki) do dogrania "wysokiego" dźwięku i wrzód na sumieniu zmyty...
17.
falien
2005-02-01 22:29
piękna melodia... ale znów brakuje końcowej solówki :/ duzó braków jest na tej stronie
18.
denu
2005-01-27 18:36
hmmm, zgadzam sie z tymi wysokimi dźwiękami ale chyba nie wszystko zapisałeś dobrze. początek wg mnie jest taki. E|-3--------2--------0----------------- B|-----0--------0--------0------------- G|---0---0----0---0----0---0----------- D|-5--------4--------2---------------- A|------------------------------------- E|-------------------------------------
19.
Pablo_axv
2005-01-26 12:48
No wiec jesli chodzi o ten wstep to nie jest on grany na dwoch gitarach tylko na jednej ..:)...widzialem koncert i na nim bardzo dobrze bylo widac sposob w jaki jest to grane, i byly tam te wysokie dzwieki...wiec chyba nie trzeba juz nic dodawac...z tymi wysokimi jest to pelniejsze...takie jes moje zdanie, ale kazdy niech gra jak chce :)..pozdro ..:)
20.
denu
2005-01-23 23:10
to nazbyt trudne, oni to chyba grają na dwie gitary ;)
21.
Daresh
2005-01-23 11:43
Tym samym mamy wiele propozycji. Użytkownicy strony na pewno wybiorą coś dla siebie :) Ja ciągle obstawał będę przy wstawce którą napisałem. Natomiat podobają mi się w wersji Pablo_avx-a dodanie tych dźwięków wyższych o oktawę. Brzmi rzeczywiście bardziej jak oryginał.
22.
Pablo_axv
2005-01-23 10:39
EI-3-----3--2-----2--0-----0----------- BI-----0--------0--------0--------3---- GI---0--------0--------0------------0-- DI-5--------4--------2----------2------ AI----------------------------3-------- EI------------------------------------- EI------------------- BI-------1--------4-- GI-----0--------0---- DI---2--------5------ AI-3--------6-------- EI------------------- powinno byc tak :)
23.
Tomek Pietrzkowski
2005-01-22 22:40
Tak, aby do komentarza wkleić tabulaturę należy umieścić ją między dwoma znacznikami tab, czyli między a .
24.
Daresh
2005-01-22 21:12
coś mi niezgrabnie wychodzą te teby, chyba powinienem je umieszczać między znacznikami tab i /tab? Jak to trzeba robić? każdą linijkę tak czy tylko wystarczy na początku i końcu?
25.
Daresh
2005-01-22 21:06
Proponowałbym tak: E|-------------------------------------------------------------------- H|------0-------0-------0---------------0-------0-------0------------- G|----0---0---0---0---0---0-----0-----0---0---0---0---0---0----------- D|--5-------4-------2---------2---2-5-------4-------2---------2-0-2--- A|--------------------------3-------------------------------3--------- E|-------------------------------------------------------------------- a wstawka jest na 100% źle, powinno być: E|---------------------- H|---------1-------3---- G|-------0-------0------ D|-----2-------4-------- A|---3-------5---------- E|----------------------
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.