Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Nie nie nie - T.Love (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (12 z 12)
1.
wojtek_n
2016-05-19 20:58
https://www.youtube.com/watch?v=Vk2t5DrSwUo
2.
ror15
2011-04-16 19:19
wstęp : C G[D] e A D oczywiście jako przejście.
3.
Konrad
2011-04-16 18:45
wstęp e a C G (D) zwrotka e a C G (D) refren e a C G D e a C G (D) nawiasy znaczą przejście
4.
slather
2008-11-03 22:15
wiecie jestem dopiero początkującym, ale każda z podanych wersji jakoś mi nie pasuje :/ po krótkiej analizie ja wstęp zagrał bym tak: F C am G
5.
Gucio7
2007-12-15 10:23
Chodzenie po najmniejszej linii oporu świadczy o braku jakichkolwiek ambicji. Ja traktuję gitarę jako hobby i wiem, że nie osiagnę pozomu ludzi, którzy uczą się od małego- choćby przez znacznie lepiej rozwinięty słuch muzyczny. Udowodniłem to choćby przez tę pomyłkę z akordem D. Sam odczuwam jednak znacznie większą satysfakcję, kiedy zagram jakoś kawałek dokładnie tak, jak się powinno- łącznie ze wstępem i solówką. Lubię także patrzeć na swoje postępy w technice gry i nawet nieźle, oczywiście jak dla mnie, wychodzące utwory grane solowo. Jeśli ktoś gra na gitarze tylko po to, żeby sobie pośpiewać z przyjaciółmi na imprezach, to trochę go nie rozumiem. Tacy ludzie chyba ,w dzieciństwie, byli przymuszani do nauki gry, przez rodziców, a teraz nie doceniają gitary. To jest oczywiście moja własna opinia na ten temat.
6.
Saaandraaa
2007-12-14 20:03
ehhh... jesteście dziwni, lepiej iść po najmniejszej linii oporu... ten kawałek to 4 chwyty na skrzyż... e(lub jak kto woli em-jedno i to samo), potem a(lub am) i C i G... e a C G.. i wszystko gra :D Pozdrawiam Sandra ;)
7.
Gucio7
2007-12-09 12:32
no dobra.. to D jednak pasuje... Ale za to wstępu jeszcze nikt nie podał dobrego- a do niego mam pewność.
8.
Gucio7
2007-12-08 21:56
Wstęp: C G e A } parę razy em am C G Połóż pistolet na stół…. em am C G Na całym świecie są faszyści… G em am C G Nie, nie, nie, nie wszystkich możesz… G em am C G Nie, nie, nie za dużo możesz starcić… em am C G em Tylko nie mów tego mi… am C G Tylko nie mów tego, że… em am C G em Tylko nie mów tego mi… am C G Nigdy nie mów tego, że… em am C G Więc pomyśl o tym co cię boli… em am C G To najtrudniejsze zawsze jest… G em am C Nie, nie, nie, bądź pozytywnym… G zostajesz sam. G em am C G Tak, tak, tak, za duzo dzieci nie ma już… G mam. em am C ..... G Tylko nie mów tego mi...... Myślę, że najbardziej pasuje w miejscu D ( patrzcie poprzedni komentarz) pulsacyjnie dociskać strunę H na 3cim progu w akordzie G( albo jakoś inaczej pokombinowac z tym akordem, bo D jakoś nie za bardzo mi pasuje) Oczywiście to jest moja własna propozycja, która niekoniecznie może być dobra.
9.
michuh
2007-05-20 12:20
najlepiej pasuje e a C G Identyko!
10.
michuh
2007-05-20 12:19
najlepiej pasuje e a C G Identyko!
11.
pojdaq
2007-03-20 12:06
[em am G D Połóż pistolet na stół i uprzedzenia wyrzuć w kąt. em am C G Na całym świecie są faszyści, którzy nienawidzą innych rąk. D em am C G Nie, nie, nie, nie wszystkich możesz zabić, to nie możliwe, uwierz mi D em am C G D Nie, nie, nie za dużo możesz starcić, bo takie krótkie są nasze dni. em am C G D em Tylko nie mów tego mi, nigdy nie mów tego mi am C G D Tylko nie mów tego, że niedawidzisz. em am C G D em Tylko nie mów tego mi, tylko nie mów tego mi, am C G D Nigdy nie mów tego, że nienawidzisz mnie. em am C G D Więc pomyśl o tym co cię boli, o wszystkicj wojnach, które znasz. em am C G To najtrudniejsze zawsze jest, powiedzieć nie, gdy mówią tak. D em am C Nie, nie, nie, bądź pozytywnm wojownikiem, kiedy na ringu G zostajesz sam. D em am C G Tak, tak, tak, za duzo dzieci nie ma już, swoich tatusiów i swoich D mam. em am C ..... G D Tylko nie mów tego mi......... nienawidzisz mnie.]
12.
peeter15
2006-08-15 20:28
mnie sie wydaje że raczej od C powinno sie zaczynać a mianowicie :) : C G D e a
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.