ale ktoś to zjeb... pierwszorzędnie , znaczy niejaki duchu słoń nadepnął na uchu !
|
Kołysanka dla nieznajomej - Perfect (Komentarze)
Wróć do opracowania...
Ostatnie komentarze (25 z 25)
ale ktoś to zjeb... pierwszorzędnie , znaczy niejaki duchu słoń nadepnął na uchu ! ja uważam że opracowanie musicsoula jest bardzo dobre. :) chociarz to co napisał duch też jest niezłe. Zależy w jakiej tonacji się gitarę nastroi. jaka to tonacja? Trochę dziwna tonacja ;/.
Ja bym proponował grać tak:
C a
Gdy nie bawi cię już
F
Świat zabawek mechanicznych
C a F
Kiedy dręczy cię ból niefizyczny
C
Zamiast słuchać bzdur
a G F
Głupich telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz
F C F
G C
Spytaj siebie czego pragniesz
G C F C
Dlaczego kłamiesz, że miałaś wszystko
C a
Gdy udając że śpisz
F
W głowie tropisz bajki z gazet
C a
Kiedy nie chcesz już śnić
F
Cudzych marzeń
C
Bosa do mnie przyjdź
a G F
I od progu bezwstydnie powiedz mi czego chcesz
F C F
C G C
Słuchaj jak dwa serca biją
G C F C
Co ludzie myślą - to nieistotne
Ref.
C a
Kochaj mnie
C a
Kochaj mnie
C a
Kochaj mnie nieprzytomnie
F
Jak zapalniczka płomień
G C
Jak sucha studnia wodę
F G C
Kochaj mnie namiętnie tak
F G C
Jakby świat się skończyć miał
C
Swoje miejsce znajdź
a G F
I nie pytaj czy taki układ ma jakiś sens
F C F
C G C
Słuchaj co twe ciało mówi
G C F C
W miłosnej studni już nie utoniesz
Ref.
C a
Kochaj mnie
C a
Kochaj mnie
C a
Kochaj mnie nieprzytomnie
F
Jak zapalniczka płomień
G C
Jak sucha studnia wodę
C a
Kochaj mnie
C a
Kochaj mnie
C a
Kochaj mnie nieprzytomnie
G F
Jak księżyc w oknie śmiej się i płacz
G C F
Na linie nad przepaścią tańcz
G C
Aż w jedną krótką chwilę
F G
Pojmiesz po co żyjesz Posiada ktoś może taby albo akordy do piosenki z serialu "W LABIRYNCIE", ktorą śpiewa G. Markowski. Proszę o przesłanie na adres e-mail: rebel77@op.pl. Pozdro jestem początkującym i nie wiem jakie bicie zastosować w tym utworze . Proszę o odpowiedź. PZR Cóż, tonacja C to tylko podniesienie o pół tony oryginału. Zależy, w której oktawie (gamie) się śpiewa i kto ma jaki zakres głosu. W każdym razie zdaje mi się, że szanowny pan, który napisał muzykę do tego utworu używał slida'a, co można usłyszeć w oryginale (wsłuchać się panowie, wsłuchać!). Niestety, nie potrafię zagrać tak, jak należałoby, ale sądzę, że gość używał akordów sus'owych. Jeżeli się mylę, to niech ktoś mnie poprawi... siary opracowanie jest chyba najlepsze ;] ale ja bym gral w refrenie zamiast C|C|H|a to C|C|G|a ;] Bardziej nakombinowac sie nie dalo? ponizej zamiescilem kolejna wersje tego co zapoczatkowal dzig. zachecam do dalszej zabawy w tuningowanie solowki. E-----------------------------------------
B------8--5~----8--5~----------------------------
G-----------------------7p5-4/5-7----------------
D--------------------------------7~--------------
A------------------------------------------------
E------------------------------------------------
E------------------------------------------------
B--------------------------------------8/10~-----
G-----5-4/5~-----5---7/9~-------9p7--------------
D-5h7--------5h7--------------------10-----------
A------------------------------------------------
E------------------------------------------------
E---10-10p8------8-8~----------------------------
B------------10----------8-8~--------------------
G------------------------------------------------
D------------------------------------------------
A------------------------------------------------
E------------------------------------------------ Hm, tu nie znalazłem żadnego akordu w nawiasie. Może to być jakiś akord pełniący funkcję takiej wstawki, którą można zagrać, ale można się bez niej obejść. Albo np gdy mam podane G-dur a w nawiasie G7 to znaczy że mogę zastąpić jedno drugim. Albo jakaś inna wersja, np. akordy bez nawiasów mogą być podane w tonacji C, a w nawiasach w tonacji D. Trudno powiedzieć, musiałbym to zobaczyć. może to głupie pytanie ale co oznacza akord w nawiasie? "Zamiast... H gis H E" nie wiem czy źle to gram ale to drugie H mi tu niezabardzo pasuje Witam - jest to OGÓLNY ZARYS krótkiej solóweczki ze środka piosenki. Ponieważ jednak słoń mi na ucho nadepnął - pogubiłem kilka dźwięków, które sami będziecie musieli znaleźć :) Ale jeżeli wszystko jest źle to mi wybaczcie i sami się męczcie :P
E-------------------------------------------------------------
B------8--5-----8--5----------------------------------------
G--------------------------7~---------------5---------------
D-----------------------------7--------5/7------------------
A-------------------------------------------------------------
E-------------------------------------------------------------
E-------------------------------------------------------------
B--------------------------------------8/10------------------
G---------5---7/9--------9/7--------------------------------
D---5-7------------------------10---------------------------
A-------------------------------------------------------------
E-------------------------------------------------------------
E-----10/8------8-8------------------------------------------
B-----------10----------8-8----------------------------------
G-------------------------------------------------------------
D-------------------------------------------------------------
A-------------------------------------------------------------
E-------------------------------------------------------------
Oczywiście w odpowiednich miejscach zastosujcie podciąganie strun i tym podobne - jest to niezbędne by brzmiało przynajmniej w przybliżeniu do oryginału. Zgubione dźwięki musicie sami rozpracować. Rozpiska ta jest do wersji zaczynanej od C. Do wersji zaczynanej od H trzeba obniżyć całość o jeden próg. Pozdrawiam Faktycznie, troche sie pomyliłem z tymi funkcjami, sorki byłem początkujący jak to pisałem. Ale oryginalna tonacja jest w H. Ale to prawda że wygodniej sie gra w C. Każdy gra jak lubi ;) wedlug mnie lepiej jak siarra, w H jest dla mnie za wysoko :D, zdaje mi sie ze orginał jest w C jednak...... wedlug mnie lepiej jak siarra, w H jest dla mnie za wysoko :D, zdaje mi sie ze orginał jest w C jednak...... nie no ja sie musze z siarra zgodzic... toz to najlepsze jest...
zalezy od tonacji gitary tez... no nie wiem, czy H jest odpowiednim chwytem dla początkujących:-) Życzę połamania palcy:) H gis E H E
H gis E Fis
H gis dis E H
E Fis gis
E Fis....
Refren:
H Fis/B gis Fis
H Fis/B gis Fis
H Fis/B gis
dis E
E Fis gis
E Fis H... proponowałbym tak:
Gdy... C / a / F / G
Kiedy... C / a / F / G
Zamiast... C / a / e / F (C) / F
Spytaj... F / G / a
Co ludzie.. F / G ...itd
Ref.
Kochaj... C / C/H / a x2
Kochaj mnie nieprzytomnie... C / C/H / a
Jak zapalniczka.. e / F / G
Kochaj mnie namiętnie tak... F / G / a.... F
Jak by świat... G / C
i dalej..
Na linie... G / a / F
Aż w jedną... G / a / F / G Ropzpisz sobie akordy i zagraj dzwiekami! z tego co wiem duzo osób potrafi to zagrać, napewno nie dokładnie jak jest w orginale ale w zblizonej wrsji Cze kto ma moze do tego taby? Czy ktos umie to zagrac dokladnie tak jak jest w orginale? Czy to jest mozliwe znalesc gdzies oprawcowanie? |