Podaję te mniej popularne akordy:
d6/H i E11/9- łapie się tak samo tyko w
d6/H uderzmy bas H a w E bas E
||---|---|---|
||---|---|-o-|
||---|-o-|---|
||---|---|-o-|
||---|-o-|---|
||---|---|---|
Eadd9-
||---|---|---|
||---|---|---|
||-o-|---|---|
||---|---|-o-|
||---|-o-|---|
||---|---|---|
E9-
||---|---|---|---|
||---|---|-o-|---|
||---|---|---|-o-|
||---|---|-o-|---|
||---|---|---|---|
||---|---|---|---|
Zapomniałem napisać:
W końcówce intro te 2 ostatnie dwudżwięki to jest gliss czyli bez szarpnięcia strun na 6 i 7
----|
3-6-|
4-7-|
----|
----|
----|
W 1 i 3 linijce zwrotki ostatni akord oznaczony E7 gram tak samo jak końcówke intro:
--------|
0-1-3-6-|
1-2-4-7-|
--------|
--------|
0-------|
Tu nowa wersja na gitarze klasycznej
http://piotrpro.wrzuta.pl/audio/8f4hZeez4xM/geppert_-_zamiast_podklad_-_gitara_klasyczna
wojol - też żałuę, że dopiero teraz się za to wziąłem :)