Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Wehikuł czasu - Dżem (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (100 z 118)
1.
artix2001
2013-07-16 13:09
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l-bi2aAqDLc Bardzo łatwa piosenka ale za to bardzo fajna
2.
gistrun
2013-06-02 21:36
Ja ti gram w zupełnie innej tonacji
3.
grubcio009
2013-04-04 13:01
Seboo ta inna tonacja jest ok ale te akordy właśnie w tej kolejności tworzą piosenkę Elektryczne gitary- Koniec
4.
kikan
2012-10-19 15:34
Witam, zapraszam na nasz profil na Facebooku i kanał na YouTube. Prezentujemy tam tylko polskie solówki. Może komuś pomoże to w nauce :) http://www.facebook.com/polskiesolowki
5.
orzechowka22
2012-05-05 12:49
fajnie rospisane imtro olecam opracowanie
6.
tygrysek1985
2009-04-18 14:01
2007-12-31, 13:24; autor: szescian28: --- bardzo dobry tab, gdzieś na zagranicznym serwerze na niego trafiłem i nadal uważam za najlepszy.
7.
kaczka6661
2009-02-22 14:37
jejku ludzie zrozumcie ze nei da sie opisac BICIA!!!!! graj ze sluchu jak tego nie potrafisz to odloz gitare bo to powinno samo przyjsc :(
8.
Creenther
2009-02-21 18:17
Może mi ktoś podać pełną wersje tego utworu z biciami i tabulaturą?
9.
rodzina123
2008-11-12 17:17
No i OK - masz do tego pełne prawo. Pozdrawiam.
10.
Seeboo
2008-11-12 16:55
No ja taki ogniskowy grajek tylko jestem :-)
11.
rodzina123
2008-11-04 19:02
Ale w tej tonacji nie zagrasz riffów gitarowych zgodnie z oryginałem - tylko akordami popykasz...Pozdro
12.
Seeboo
2008-11-04 18:43
Można i inną tonację zagrać :) Nawet pasuje: Zwr: G D e C G D C G Ref: D e C G Pozdrawiam
13.
szescian28
2007-12-31 13:24
pomyłka :D sorki ale pierwszy raz tabulature pisałem ||------------------------------------------------------|| ||------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------2----2-4-2----|| ||--2----2------2--------------------0--0----0-0-0-4-2--|| ||--0----0-3/4---0-2--2-----------0---------------------|| ||-----------------0--0-3/4-0--2------------------------|| ||------------------------------------------------------|| ||------------------------------------------------------|| ||-------------------------------4--2-------------------|| ||--2----2------2---------------0--0--4--2----2-0/2-0---|| ||--0----0-3/4---0-2--2---------------0--0----0--0--0---|| ||-------------------0--0--3/4-0------------------------||
14.
szescian28
2007-12-31 13:22
moim skromnym zdaniem gra sie to tak :D ||----------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------2----2-4-2------|| ||--2----2------2--------------------0--0----0-0-0-4-2--|| ||--0----0-3/4---0-2--2-----------0---------------------|| ||-------------------0--0-3/4-0--2------------------------|| ||----------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------------------------|| ||-------------------------------4--2----------------------|| ||--2----2------2---------------0--0--4--2----2-0/2-0---|| ||--0----0-3/4---0-2--2---------------0--0----0--0--0---|| ||-------------------0--0--3/4-0--------------------------||
15.
malwina
2007-12-05 19:25
Moje intro, raczej wcześniej takiego nie było :P e-------------------------------------------------------- h-------------------------------------------------------- g----------------------------------------2--4-2---------- d--2-2------2-----------------------4--0-------4-2------- a--0-0-3/4----0--2-2----2-------4-------------------4/2-- e----------------0-0-3/4---0--2-------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ----------------------------4-2--------- --2--------2----------------(0)---4-2--- --0-0-3/4---0--2--------2---------(0)--- ---------------0-0-3/4------------------
16.
jo3
2007-09-17 21:02
Przepraszam, trochę nabrudziłem, ale miałem zgrzyt na przeglądarce, a potem nie wiem czemu mi się tabulatura skleiła. Może to jakiś moderator do stanu używalności doprowadzić?
17.
jo3
2007-09-17 19:58
Intro w wersji kikana, napisane czcionką o stałej szerokości, żeby się ładnie z notatnika drukowało i nie rozjeżdżało. I pamiętajci o składni [ tab ] TABULATURA [ /tab ] Bez spacji w nawiasach. E|------------------------------------------------------- B|---------------------------------3--3------------------ G|-2--2----------------------------2--2h4p2----------2--- D|-2--2-----2------------------2-4-0--------4-2------2--- A|-0--0-3h4-0-0-2--2-----2---4------------------3h4--0--- E|--------------0--0-3h4-0-0-2--------------------------- E|---------------------------------- B|----------------------3----------- G|-2--------------------2h4-2---2--- D|-2-----2--------------------4-2--- A|-0-3h4-0-0-2-2-----2----------0--- E|-----------0-0-3h4-0--------------
18.
jo3
2007-09-17 19:56
Intro w wersji kikana napisane czcionką o stałej szerokości (żeby się ładnie drukowało z notatnika). I pamięta
19.
rodzina123
2007-06-19 19:43
Filmik z moją wersją tego intro jest tutaj : http://www.youtube.com/watch?v=42Da0MwQq8o Pozdrawiam.
20.
marcin26
2007-06-19 13:16
czi i ja mogę poprosić o filmik Rodzinko?z góry dzięki - sabre2th@o2.pl
21.
kikan
2007-06-19 09:49
Tak mniej więcej Jurek gra obecnie (grał tez tak na rawie 93 i w liście do R.) "swoje" intro do wehikułu: e--------------------------------------------5------------------------ h----------2---2-----------------2-5---------5----------------------------- g------2--4B-4B-4-2-4-------2------4B-2-----4-4B--4B-4-2-4-4B-4------------ d--2h4--------------------2h4-----------------------------------------2---- a-------------------------------------------------------------------------- e-------------------------------------------------------------------------- e-------------------------- h-------------------------- g--4B-4-2------2-----2----- d-----------4-2-------2---- a------------------3b-0---- e-------------------------- Nie wiem czy jest dobrze ale tak to słyszę jak na razie :)
22.
Gucio7
2007-05-11 19:13
Na guitar pro nie jest to opracowanie do końca poprawne- w tym właśnie sęk...
23.
ratszym
2007-05-11 18:39
Mam tą piosenkę na gp. Jak ktoś chce to pisać ;]
24.
kikan
2007-02-20 14:39
Adam Otręba gra bardzo fajnie przejście w refrenie na akordzie A. Wydaje mi się, że to tak leci, ale nie jestem pewien: d---------2----------2---- a--0-0-4---4p2p0--2---- e--------------------0---- No i rozpisałem praktycznie cały utwór :). Nie pogniewam się jak zostanie wstawiony za wersję borq che che ;)). A tak poważnie to można to wstawić i dodać intro drugiej gitary według rodziny123 i nie będzie trzeba grzebać w komentarzach w poszukiwaniu poprawnej wersji. Oczywiście to tylko propozycja :). Pozdrawiam
25.
kikan
2007-02-20 14:31
Jeszcze jest taki fajny motyw po refrenie i po solówce Adama Otręby (przed ostatnim refrenem). O ile pamiętam to nikt go nie zapisywał. Ja gram go tak: W tej pozycji gra Adam Otręba: e-------------------------------------------5----------------------------------------- h----------2---2------------------------3--5B-5B-5-2------------------------------- g------2--4B-4B-4-2-4-------2-4-2-4---------------4B-4-2-4------2-4B4-2-4--2- d--2h4--------------------2h4-----------------------------------2h4------------4--- a-------------------------------------------------------------------------------------- e-------------------------------------------------------------------------------------- W tej natomiast Jerzy Styczyński: e-------------------------------------------------------------14--14------------------------ h--------------14--14----------------------------------15--17B-17B17-14---------------- g---------14--16B-16B16-14-16-------14-16-14-16-------------------16B16--14-16--- d--14h16-------------------------14h16--------------------------------------------------- a-------------------------------------------------------------------------------------------- e--------------------------------------------------------------------------------------------- e------------------------- h-------2-5B5-2-5---2-- g--2h4-------------4---- d------------------------- a------------------------- e------------------------- Przed ostatnim refrenem, za pierwszym razem jedna gitara (Adam Otręba) gra ten motyw, a druga (Jurerk Styczyński) gra tak jak w intro. Za drugim razem grają tak jak po pierwszym refrenie tylko kończą w innych pozycjach. Adam Otręba: e---------------------------------- h--------10-12B12-10-12----10- g--9h11--------------------11---- Jurek Styczyński: e------------------------------------ h----------14-17B17-14-17----14- g--14h16--------------------16----
26.
kikan
2007-02-20 13:48
Ja gram to tak i myślę, że jest dobrze :) (Panowie z Dżemu grają podobnie:)). e------------------------------------------------------------------- h-----------------------------------------3--3--------------------- g--2--2----------------------------------2--2h4p2------------2-- d--2--2------2----------------------2-4-0----------4-2-------2-- a--0--0-3h4-0-0-2--2------2----4----------------------3h4--0-- e------------------0--0-3h4-0-0-2-------------------------------- e------------------------------------------------ h-----------------------------3------------------ g--2--------------------------2h4-2---2------- d--2------2--------------------------4-2------- a--0-3h4-0-0-2-2-------2-------------0------- e---------------0-0-3h4-0---------------------
27.
rodzina123
2007-02-19 21:38
Filmik ten jest w You Tube - www.youtube.com/profile?user=rodzina123 Zapraszam i pozdrawiam !
28.
szczur6667
2007-02-19 20:51
rodzina123 czy mógłbym również prosić o filmik z intrem do wehikułu? z góry dziękuję:)
29.
Ogi
2007-02-19 19:20
czy mógłbym prosić o filmiik, mój mail to ogijkm@gmail.com
30.
kampol18
2007-02-18 22:10
czy mógłby ktoś napisać poprawną wersje, albo powiedzieć która jest właściwa ?
31.
rodzina123
2007-01-12 22:05
Hmmm...akord fis jest tak samo zwykły jak np. F ... Najlepiej to mieć tabulaturę do tego , a nie akordy - bo tam duzo gry kombinowanej jest , opartej na akordach prostych właśnie ... Pozdrawiam !
32.
kamil0071
2007-01-12 19:19
a ja bym bardzo prosił zestaw akordow ale chcial bym zeby tam byly nie tylko podstawowe czyli np.F,G tylko np. E5 fis i cos w tym stylu. kamil0071@onet.eu z góry dzienki
33.
luzarowski
2007-01-02 18:23
A ja moge poprosić o filmik z intrem do "wehikułu.." ??
34.
lestat161
2006-12-30 17:34
ja też bym bardzo prosił :] jeśli można: ) lestat161@o2.pl
35.
rodzina123
2006-11-19 20:49
Zaraz wyślę Ci jakis filmik gitarowy ...niekoniecznie Dżemu . Wysyłam filmiki , na których sam gram - a nie inni gitarzyści. Pozdrawiam !
36.
bery12
2006-11-19 18:27
rodzino123 ....ja gram na gitarze od 1.5 roku bardzo i to wychdzi i uwielbiam ogladac filkiki gitarowe..bardzo bym prosil o jakies nie koniecznie z dzemu byle jakie aby cos grali na gitarze uwielbiam je....z gory dzieki moj email to misio125@op.pl
37.
rodzina123
2006-11-19 18:03
Już wysyłam Ci ten filmik .Pozdrawiam !
38.
ciurdel
2006-11-19 12:11
oo, tez bardzo proszę o ten filmik :) bardzo będę wdzięczny ;]
39.
tosio
2006-11-10 21:02
dziekuje za maila. dozgodnie czy dozgonnie ?? hehe..w sumie o jedno chodzi :)
40.
Marco89
2006-11-10 19:19
Rodzinko, ja też bym prosił o ten filmik!
41.
rodzina123
2006-11-10 17:21
Proszę . Nie ma sprawy - mam dziesiątki takich filmikow i chętnie je wysyłam . Pozdrawiam!
42.
1043104
2006-11-10 16:08
Dziekuje Ci bardzo ;] już prawie gram tak jak Ty ;] Jeszcze raz dziękuje :*:*
43.
rodzina123
2006-11-09 19:55
Już wysyłam. Pozdrawiam.
44.
sorrow1985
2006-11-09 18:45
dozgonnie* :P
45.
tosio
2006-11-09 18:16
ja tez poprosił bym filmik.bede dozgodnie wdzięczny tosio16@wp.pl
46.
rodzina123
2006-11-09 17:10
Już wysłałem filmik ...Pozdro !
47.
rodzina123
2006-11-09 16:52
Mam filmik z tym intro , na którym gram to w tempie takim , że zółw w bokserskich rękawicach by nadążył... Więc wyslę Ci teraz ten filmik - i wersja ta jest poprawna ( widziałem jak to jest grane przez gitarzystów Dżemu ) Pozdrawiam serdecznie !
48.
1043104
2006-11-09 16:02
Jak ktos wie jaka jest poprawan wersja to niech napisze ;] albo mi np filmik przesłal ??;> ;] wdzieczna bylabym ;] [ ewsa@poczta.onet.pl]
49.
shymchack
2006-10-11 22:18
Moim zdaniem ta tabulatura to kompletna lipa :P Ale te w komentarzach są fajne, same się uzupełniają i z wszystkich sobie skleiłem jedną tak jak mi się podoba i fajnie wyszło :) dzięks :D
50.
Kroolik
2006-10-04 22:46
A kto powiedzia, że to ma zabrzmieć skromnie. PS. gdzie jest błąd?
51.
rodzina123
2006-10-04 13:53
Nazbyt skromnie to nie zabrzmiało ... A wersja Twoja wcale poprawna nie jest !!! Pozdrawiam !
52.
kikan
2006-10-04 13:04
no i troche ci nie wyszlo :)
53.
Kroolik
2006-10-04 12:17
Ludzie, czas zagrać to poprawnie :) Oto moja wersja: E||------------------------------|----------------------------| B||------------------------------|----------------------------| G||------------------------------|-----------2----4-2---------| D||--2---------2-----------------|-----2--4--0--------4-2---2-| A||--0---0h3h4---0-2--2------2-0-|------------------------4---| E||----------------0--0--3-4-----|--2-------------------------| -----------------------------|-----------------------------| -----------------------------|-----------------------------| -----------------------------|--4-2------------------------| --2---------2----------------|--0---4-2---2-------------2--| --0---0h3h4---0-2--2------2--|----------4---0----0--3-4----| ----------------0--0--3-4----|-----------------------------| Solo do wstępu: E||------|------|----|-----------------------|-------------------------| B||------|------|----|-----------------------|-------------------------| G||------|------|----|--------------------2--|--4b---4r-2-4~---------2-| D||------|------|----|----------------2-4----|-------------------2-4---| A||------|------|----|------------3-4--------|-------------------------| E||------|------|----|-----------------------|-------------------------| -------------------------|-------------------------| -----5-------------------|-----5--7-5----5---------| --4b----4r-2~-----4r-2---|--4b--------6--4----4r---| -----------------------4-|-------------------------| -------------------------|-------------------------| -------------------------|-------------------------| ------------------------------| ------------------------------| --2---------------------------| ----4-2---2-4-----------------| --------4-----0---------------| ------------------------------|
54.
rodzina123
2006-03-12 14:47
nagrałem intro ( wersja wg mego komentarza ) w mp3
55.
Miłosz
2006-02-23 12:34
Spokojnie jeśli jest to dodamy w tej chwili mamy po prostu dużo piosenek w poczekalni dlatego troszke to trwa. Pozdrawiam
56.
kikan
2006-02-23 11:39
To najlepiej dodaj w komentarzu. Ja jak dodawalem Slodką to czekałem gdzieś z tydzień. Ostatnio moja koleżanka coś dodawała i czekała z półtora tygodnia jeśli nie więcej.
57.
Beatlesik
2006-02-23 11:00
no dodaj piosenke... i cos sie dlugo nie dodaje... to mi sie nie podoba... chyba to wkleje w komentarzach poprostu...
58.
kikan
2006-02-18 22:01
ale wzioles dodaj piosenke czy w komentarzu chciales dodac? jesli to pierwsze to czeka sie kilka dni ponoc:)
59.
Beatlesik
2006-02-18 20:27
kurde, wyslalem moja propozycje sola, lecz cos nie chca wstawic jej... ile czas mniej wiecej trzeba czekac na wstawienie?
60.
blitzkrieg
2006-02-13 17:27
troche lewa ta wersja
61.
blitzkrieg
2006-02-13 17:26
troche lewa ta wersja
62.
kikan
2006-02-07 21:46
No wiesz, im wiecej próśb tym szybciej sie może ktoś zlituje i wstawi hehe. Pozdrawiam
63.
Dejw
2006-02-07 21:11
Przydałoby się wstawić, tak samo jak w wielu innych opracowaniach, gdzie w komentarzach dopiero jest rozpisane wszystko tak jak powinno. Tylko kto to wszystko wstawi :P
64.
kikan
2006-02-07 20:43
Przydaloby się wstawić jakąś normalną wersję za tą borq'a (bez obrazy)
65.
arson02
2006-01-18 15:17
HMmmm jak ktoś chce taba na Guitar pro to pisać gg 1603231
66.
kikan
2005-12-31 15:30
Dzieki i nawzajem. Happy New Year:)
67.
rodzina123
2005-12-31 13:34
pozdrawiam wszystkich miłośników dobrej muzyki , w tym miłośników Dżemu w szczególności - życzę w Nowym Roku samych sukcesów , sprawnych paluszków , a na razie szampańskiej zabawy sylwestrowej ( ja jak co roku pracuję tej nocy - granie na balu to niezły zastrzyk kaski .... ) pozdrawiam....
68.
kikan
2005-12-31 11:17
wersje akustyczna bedzie ciezko chyba rozpisac...
69.
kikan
2005-12-31 11:16
sorry moj blad. w 2-4 graja na g i d.
70.
kacper
2005-12-30 23:44
popieram prosbę menfita: byłbym b. wdzięczny za wersję akustyczną. mail: kakun8@wp.pl z góry dziękuję
71.
menfit
2005-12-30 23:35
A ma ktoś możewersję akustyczną? jak tak to prosze wyslac mi na miela menfit@op.pl z góry dziekuje!
72.
kikan
2005-12-30 22:49
Chodzilo mi oczywiscie o pozycje 2-4.
73.
kikan
2005-12-30 22:48
Tak o ten fragment mi chodzilo.Dzieki wielkie! NA poczatku jak na to spojrzalem to cos mi nie pasowalo ale juz w porzadku. Tylko czy gitarzysci Dzemu nie graja na strunach h i g a nie jak napisales ze g i d? Ale to akurat nie problem bo mozna sobie latwo przeniesc. Rada jak najbardziej prawidlowa. Trzeba umiec grac wszystko. Jeszcze raz dzieki.
74.
rodzina123
2005-12-30 19:16
no to jeszcze bardziej ogólnie chciałbym poradzić ( tak też mówię moim uczniom ) : JEŚLI KTOŚ CHCE NAPRAWDĘ ZOSTAĆ GITARZYSTĄ , TO NIE POWINIEN SŁUCHAĆ TYLKO JEDNEGO WYKONAWCY , CHOĆBY NAJBARDZIEJ UKOCHANEGO .... TZN. SŁUCHAĆ TO SOBIE JESZCZE MOŻE - ALE PRÓBOWAĆ GRAĆ POWINIEN WSZYSTKO , CO SIĘ NAWINIE - I CO JEST DOSTOSOWANE TRUDNOŚCIĄ DO AKTUALNYCH MOŻLIWOŚCI JEST MASA CIEKAWEJ MUZY GITAROWEJ - TO ROZWIJA ... NAPRAWDĘ !!!! ale dość wymądrzania się ... pszepraszam .... moimi ulubieńcami są supergitarzyści , grający rocka instr. np. : J.Satriani , S.Vai , Y.Malmsteen , M.Fridman itp. ( tony extra zagrywek , choć często b. trudnych )
75.
rodzina123
2005-12-30 19:01
oczywiście , że w głosie I można zamiast pozycji 7 - 9 zagrać w pozycji 2 - 4 , ale wtedy na strunach wyższych , czyli na g , d ( zamiast strun d , a - jak u mnie )
76.
rodzina123
2005-12-30 18:58
jak już mają kończyć tę plecionkę , to ostatni takt skracają o 7 dźwięków - na beat 3 i 4 w tym takcie dają riffy ( mogą też być akordy ) : D E - no potem wchodzi riff gitarowy ( jak w intro ) - bębny i bas stop , prawda ?
77.
rodzina123
2005-12-30 18:48
no to może spróbujmy z tą plecionką ( o ile o ten fragment chodzi, ale właśnie tym motywem kończy się solo ) I gitara ( jeszcze w trakcie solówki ) robi tak g------------------------------- --------------------------6b-6 d-7------7----7-7-------7----- -7------7----7-7------7------ a----9-7---9-------9-7----9-7 ----9-7---9-------9-7-------- e------------------------------- ------------------------------- II gitara ( kończąc solo wchodzi w drugi głos ) można to zagrać w różnych pozycjach , ale wygodnie jest tu ( na elektryku z długim gryfem w szczególności ) e------------------------------------------ h-14-------14------14--14------14------ g----14--------14---------14-------14--- d-------16--------------------16-------16 e-------------------------------------------------- h-14--------14----14--14---------14---17bb-17 g-----14-------14----------14-------------------- d--------16---------------------16---------------- 17bb - że trzeba podciągnąc o 2 progi
78.
kikan
2005-12-30 17:00
Ja tam bym mogl tylko Dżemu sluchac:)
79.
zenwro
2005-12-30 15:22
Gdybym stanął przed takim dylematem: wybierz sobie dwa zespoły - polski i zagraniczny - i przez najbliższe 20 lat nie usłyszysz niczego innego, to wybrałbym DŻEM i ... tu się zastanawiam ...Pink Floyd albo Muddy Waters :-)
80.
kikan
2005-12-30 11:53
Sorki zle napisalem w ktorym momencecie jest ta plecionka. Styczyński pod koniec solowki Otręby zaczyna ja grac (prog2,4 chyba), a potem razem koncza na wyzszych dzwiekach (prog 12,14 chyba) i dopiero potem wchodzi riff.
81.
rodzina123
2005-12-30 08:30
Dzięki serdeczne ! Oczywiście NIE czuję się urażony ! a co do plecionki - to muszę się wsłuchać w utwór , bo nie jestem pewien , o który fragment Ci chodzi . Jak będę pewien , to spróbuję ( choć oczywiscie taki Styczyński to ze mnie znowu nie jest - sorry za porównywanie się ... ) Serdeczne dzięki Z. za uwagi techniczne , gdyż komputerem to ja się posługuję słabo i często korzystam z pomocy mego 11 - letniego syna .... Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników zespołu Dżem - czyż to nie jest jeden z najlepszych zespołów w historii naszej rodzimej muzy rozrywkowej ? Choć już bez R.R. to już nie to samo ...............
82.
zenwro
2005-12-30 00:57
Kiedyś napisałem w komentarzu, że ".. nie wierzę...", ale zobaczyłem, że można .. konstruktywnie (rodzina123 wie, o co mi chodzi ;-)) Mam jedna poradę - bo widzę czasem "rozjechane" taby Piszcie taby w notatniku czcionką - Lucida Console - bo tak wygodnie - każdy znak ma tę samą szerokość, więc widzimy co jest i gdzie. :-) Potem wklejcie z notatnika w komentarz. I tu najważniejsza sprawa !!! Przed tabulaturą, (najlepiej w osobnym wierszu) koniecznie trzeba wstawić w NAWIASACH KWADRATOWYCH słowo: tab - a po tabulaturze wstawić wiersz z: /tab - TEŻ W NAWIASACH KWADRATOWYCH - tu nie napisałem tych nawiasów, bo na stronie sie nie wyświetlą, o czym poniżej To "tab" i "/tab" w [] nie będzie widoczne w komentarzu, ale tabulatura będzie OK. I jeszcze jedno - gdy wkleimy taba z tymi [] w komentarz widzimy, że sie rozjechał. Nic to - właśnie te [] sprawią, że na stronie tab wyświetli sie dobrze. Porównajcie mojego taba poniżej z innymi - szczególnie widać róznicę w kreseczkach ;-) Pozdrawiam. PS. Nie mam wyższego muzycznego, więc moich komentarzy "muzycznych" nie traktujcie jako wyroczni ;-). To co napisałem o [] dotyczy zarówno taba w komentarzu jak i w opracowaniu. E1|---------------------5-8----| H2|-----------------5-8--------| G3|-------------5-7------------| D4|---------5-7----------------| A5|-----5-7--------------------| E6|-5-8------------------------|
83.
kikan
2005-12-29 20:11
Ale w sumie gdy ta wersje sie gra razem z oryginalem to pasuje. Nie mowie oczywiscie o gitarze Styczyńskiego i o przejsciach do powtorki riffu i do zwrotki.
84.
kikan
2005-12-29 19:52
Ach skoro mam do czynienia z dobrym gitarzysta to chcialbym sie zapytac czy wie Pan jak sie gra ta gitarowa "plecionke", jak niektorzy mowia, ktora jest po solowce i po riffach. Caly czas brakuje mi jaks dzwiekow. Z gory dziekuje. Rowniez pozdrawiam:)
85.
kikan
2005-12-29 19:45
Ma Pan rację. Przepraszam nie chcialem nikogo urazic tym co napisalem. Mysle jednak ze dla poczatkujacych ta wersja jest w porzadku. Tez bylem na koncercie Dżemu i widzialem jak to czesza (!). Ja poza tym samemu gram to inaczej. Wiem ze sie podciaga struny. Lecz faktycznie czesciej gram na pudle. Na gitarze gram od 2 lat moze nawet troche mniej. Dokladnie mnie Pan rozpoznał:). Jednak wersje ktore zostały tu przedstawione nie za bardzo mi odpowiadały. Moze niekonieczne Pana wersja. No tak teraz wyglada na to ze lize dupe ale nie o to mi chodzilo. Dziekuje Panu za szczera opinie i jeszcze raz przepraszam za wymadrzanie sie. Niemialem takiego zamiaru.
86.
rodzina123
2005-12-29 19:21
a słuch , Bratku to mi fachowcy prawie 30 lat temu określili jako tzw. absolutny ... nie wiem , jakbym bez niego skończył te studia muzyczne.. a Szkołę Gitary to prowadzę od ok. 10 lat... i uczę w niej takich młodych gitarzystów ( jak Ty ??? ) paru moich uczniów już gra w swoich kapelach rockowych ( w wakacje byłem na koncercie 1 z nich w Dekompresji )
87.
rodzina123
2005-12-29 19:16
a jeszcze .... ciekawe , jak ty długo już uczysz się grać , co ???
88.
rodzina123
2005-12-29 19:13
a kolega Kikan niech się wsłucha lepiej , że gitarzyści Dżemu we wstępie podciągają struny ( co jest typowe dla bluesa ) w paru miejscach .... ja też tak to grałem - ale jak chodziłem do LO , czyli kilkanaście lat temu ... a potem - to na kameralnym koncercie Dżemu w łódzkich " 77 " widziałem z odległości może 3-4 metrów , jak to czeszą ... i przestałem wtedy opowiadać ludziom głupoty na temat tej piosenki.. jeśli masz kłopoty z podciąganiem strun to pewnie grasz na pudełku , co... pozdrawiam !!!
89.
Cynamonowa Żaba
2005-12-29 17:23
tabów miało być, przepraszam za błedy wszystkie
90.
Cynamonowa Żaba
2005-12-29 17:22
ależ prosże, jakoś muszę się podbudować skoro i tak nie umiem ani pisać tabó ani ich grać, więc CAŁA PRZYJEMNOŚC PO MOJEJ STRONIE .lol
91.
kikan
2005-12-29 17:20
dziekuje Zabo
92.
Cynamonowa Żaba
2005-12-29 17:19
masz leniu jak chcesz :-p
93.
kikan
2005-12-29 16:56
jesli ktos chce zobaczyc jak gram riff po pierwszym refrenie i po solowce Adama Otręby to piszcie. Narazie mi sie juz nie chce pisac... hehe:)
94.
kikan
2005-12-29 16:49
jesli ktos chce zobaczyc jak gram riff po pierwszym refrenie i po solowce Adama Otręby to piszcie. Narazie mi sie juz nie chce pisac... hehe:)
95.
kikan
2005-12-29 16:43
sorry za pomylke w tej pierwszej tabie
96.
kikan
2005-12-29 16:39
e-------------------------------------------------------------- h-------------------------------------------------------------- g-------------------------------------------2--4-2------------ d--2-2------2--------------------------4--0-------4-2------- a--0-0-3/4----0--2-2------3-------4-------------------4/2-- e------------------0-0-3/4---0--2---------------------------- ----------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- ------------------------------2--4-2---------------------- --2--------2-----------------0-------4-2----------------- --0-0-3/4---0--2--------2-------------0----------------- -----------------0-0-3/4----------------------------------
97.
kikan
2005-12-29 15:35
ja nie moge ale wiekszosc z Was to smiesznie gra! Puscie sobie oryginał i zobaczcie czy Wam pasuje. Jesli tak to chyba sluchu nie macie... Jak sie naucze wstawiac tabulatury to napisze Wam jak ja gram:)
98.
rodzina123
2005-12-25 20:59
przepraszam pomyłka w drugiej linijce intra - w sumie czwartej linijce komentarza pierwszy riff to : e -------------- h -------------- cała reszta jest O.K. g --2------------ ( tzn. tak jak chciałem d --2----------- napisać ) a --0------------- e -------------- jeszcze raz sorry !!! to chyba świąteczne przejedzenie ....
99.
rodzina123
2005-12-25 20:53
e -------------------------------------------------------- h --2---2---------5------------2--5b-------------------- g --4b--4b-4-2--4---------2---------4b--2---4b-4-2-- d -----------------2--2-4h------------------------------- a -----------------2-------------------------------------- e -------------------------------------------------------- e -------------------------------------------------------------- h -------------5--5b5---------------------------------3-3-2-- g --2-gliss 6----------6-4----4b4-2-----4-----------2-2-2-- d -------------------------------------4-2--------2---2-2-2-- a -------------------------------------------4-2--0----------- e --------------------------------------------------------------- tak wg mnie wchodzi druga gitara
100.
rodzina123
2005-12-25 20:11
e --------------------------------------------------------------- h ----------------------------------------3---------------------- g --2-------------------------------------2--2-4h-2------------ d --2--------2--------------------4-2-4-0-----------4-2------- a --0-0-3-4---0---2-2------2----4-----------------------3-3b- e ------------------0-0-3-4---4--2----------------------------- e ----------------------------------------------------------------- h -------------------------------3---3---------------------------- g -------------------------------2b--2-----2------------2-4h-2-- d --2---------2------------------------4---2------2-4h---------- a---2-0-3-4-----2--2------2--------------0--------------------- e --0------------ 0--0-3-4--------------------------------------- intro gitary wg mnie wygląda tak - podpatrzona u Styczyńskiego
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.