Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Whisky - Dżem (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (100 z 154)
1.
wojtek_n
2014-10-20 00:35
Gram to na podobnych chwytach, z tym, że zamiast e7 jest po prostu e ;) na G C9, gramy raczej trochę dłużej, niż na pozostąłych chwytach, przesyłam link;)
2.
SweetChildOMine
2013-03-24 17:57
Fajne, proste ;)
3.
Tomek Pietrzkowski
2010-10-31 18:38
Bardzo proszę. Resztę Twoich komentarzy usunąłem, już nie są potrzebne. Powodzenia w nauce!
4.
kulio1991
2010-10-31 18:12
Dzieki Tomek :) Mam Nadzieje, Że Dam Rade :) PS. Jak Ktoś Ma Jeszcze Jakieś Łatwe Nutki To Z Przyjemnością Spróbuje :D
5.
Tomek Pietrzkowski
2010-10-31 18:10
kulio1991, zacznij od tych piosenek http://www.chords.pl/wakacjezgitara/piosenki.php
6.
kulio1991
2010-10-31 17:59
Witam Wszystkich... Hmm... Od Czego Tu Zacząć... wiec Tak.. Grałem Kiedyś Na Gitarce, Z Jakiś Rok, Ale Nie Wiem Czemu Zwątpiłem nvm... Od Jakiegoś Czasu Postanowiłem, Że Wrócę Do Gry Ale to Nie to Samo... Teraz Nie Mam Nylonowych Strun I Trochę Palce Bolą, Wiem Kwestia Przyzwyczajenia... Ale Jakoś Nie Mogę Sobie Poradzić Z Żadną Piosenką... Potrzebuje Jakiś Utworów Dzięki którym Mógłbym Odzyskać Wprawę W paluszkach... Jeśli Ktoś Posiada Jakieś Utwory Dla Początkujących Prosiłbym O Przesłanie Mi Ich i/lub Linków Na Maila : mamalyga@onet.eu Żebym Mógł Troszkę Pograć. Dzięki Wszystkim Za Pomoc. PS. Szukałem W Zakładce "Amatorskie" Ale Tam Nie Znam Żadnego Z Wykonawców wiec Nie Bardzo Mi To Idzie... Sorry Ze Pisze Wszystko Z Dużej Litery Ale Jakoś Taki Nawyk Mam xD Jeszcze Raz Wielkie Dzięki I Pozdrawiam :)
7.
95natalia95
2010-06-10 20:08
ja t o garm na tych akordach: GC2GC2 GC2GC2 GC2GC2 GC2GC2 DD Cea Cea DGC2GC2 GC2GC2
8.
rodzina123
2009-12-06 17:30
Sam zespól Dżem grał ten utwór na tysiąc sposobów - osobiście widziałem na Ich koncertach różne wersje bicia do " Whisky ". I przedmówcę też rozumiem - początkujący też powinni się uczyć słuchając a nie na pamięć GÓRA - DÓŁ ... Nic nie zastąpi gry ze słuchu - nuty , taby - czytamy w fazie rozpoznawania dźwięków, o ile są dla nas zbyt trudne ( szybkie ) do rozszyfrowania słuchem. Po rozpoznaniu dźwięków gramy ze słuchu - z podkladami , oryginałami... O ile jesteśmy początkujący - gramy sami bez podkładów ...ale SŁUCH , SŁUCH i jeszcze raz SŁUCH. Inaczej - WIELKA KLAPA a nie granie ! Pozdrawiam.
9.
kaczka6661
2009-12-06 14:25
wybacz ale bede ganil tych co ciagle sie pytaja o bicie... u mnie wszystko przychodzilo mechanicznie, nigdy nie spytalem sie nikogo jakie bicie, bo nawet mi to do lba nie przyszlo zeby o takie cos sie pytac... sam do wszystkiego doszedlem, gram zawsze po swojemu, tak jak mi pasuje a nie jak dany gitarzysta zagral... nigdy nie wyczujemy jak jemu sie spodobalo... chyba ze ewidentnie slychac ze pierw sa struny wiolinowe uderzone albo basowe wtedy gram tak a nie inaczej, ale takie ogniskowe piosenki gram tak jak mi sie spodoba, jak mi reka uderzy, nigdy nie bawilem sie w "gora-dol" i bede ganic za to kazdego poczatkujacego, sluchac, sluchac, sluchac i jeszcze raz sluchac a nie pytac o bicie bo pytaniem o bicie tylko krzywdzicie samych siebie, niczego sie nie uczac a wyliczanke sobie robic czy teraz z tej strony mialem uderzyc czy z tej... sluchac i jak Tobie w danym momencie wygodniej tak uderz a nie jak ktos Ci napisze... zreszta ten utwor tyle wersji "bicia" ma ze mozna sie pogubic, kazdy gra ten utwor inaczej i niewazne czy uderzysz 5 razy z gory i 10 z dolu to i tak to jako tako zabrzmi, uderz tak jak Tobie wygodniej a nie jak Ci ktos powie... uczmy sie na bledach, na probach a nie lecmy w internet i pytajmy sie jakie bicie... powtorze ganilem, ganie i bede ganil za takie pytania ever...
10.
rodzina123
2009-12-06 12:47
Zgadzam się z Deve - to bicie rozpisane jest całkowicie niepoprawnie. Poza tym = system pisania bicia typu " GÓRA - DÓŁ " jest kompletnie bezsensowny. Ja to pisałem wielokrotnie. SAM KIERUNEK UDERZANIA KOSTKĄ NIE JEST NAJWAŻNIEJSZY I BICIA NIE OKREŚLA - NIE POKAZUJE MOMENTÓW UDERZANIA - A TE SĄ NAJWAŻNIEJSZE . Oglądajcie filmiki w YT , słuchajcie nagrań , korzystajcie z tego GP - nie uczcie się mechanicznie GÓRA - DÓŁ. To jest bez sensu ! Pozdrawiam.
11.
Dejw
2009-12-05 22:39
Ja rozumiem, że początkującej osobie jest dużo łatwiej jak jej ktoś pokaże jak bić. Też kilku swoich znajomych uczyłem podstaw i na początku dużo im to pomagało jak zobaczyli jak ja to gram. Ale kurde... co innego zobaczyć to na żywo, czy chociażby przesłuchać tabulaturę w guitar pro, obejrzeć filmik itp, a co innego próbować rozpisywać tak jak to niektórzy robią... Przecież nawet dokładnie to samo bicie jedni biją np 3 razy od góry bo im wygodniej, a jedni dół góra dół. Niewprawione ucho żadnej różnicy nie zauważy. A z tego bicia co sczekacz13 napisał, to przykro mi ale ja nie wiem jak to zagrać. Pomimo tego, że piosenkę znam na wylot to nie jestem w stanie powiedzieć co autor miał na myśli.
12.
rodzina123
2009-12-05 16:32
Tak - zgadzam się. Powtarzać i powtarzać - to klucz do wprawy. Nie ma innej drogi - jak tylko systematyczna, ciężka praca. Pozdrawiam wszystkich.
13.
g-j
2009-12-05 14:31
A ja rozumiem. Pierwsza piosenka jakiej sie nauczyłem to próby i kolejne błędy. Miałem muzyke, sciągnąłem chwyty, zobaczyłem że brzmią tak samo jak w utworze:D Utwór leciał na repeat a ja starałem się powielać uderzenie i przejścia, ćwiczyć rozciąganie palców jak zobaczyłem C w rozpisce itd... Jeśli początkujący mieliby na tyle samozaparcia i chęci, że potrafiliby przesłuchać 50 razy jeden akord czy kolejne akordy po sobie, po czym 50 razy staraliby się to powtórzyć to nie byłoby tych wszystkich pytań o bicia...bo po 30 powtórzeniu to przychodzi naturalnie, zapewniam. Ale na to stać tylko ludzi ZAINTERESOWANYCH grą a nie tych, którzy chcą sie nauczyć w tydzień jednego utworu żeby sie popisac na ognisku. Dlatego SŁUCHAJCIE i POWTARZAJCIE. Repetitio est mater studiorum i Rodzina, jako nauczyciel się tu chyba ze mną zgodzi:) Pzdr
14.
Tomassen
2009-12-05 13:14
Zgadzam się z rodzina123 i kompletnie nie rozumiem bulwersu kaczki. Przypomnij sobie swoje początki z gitarą. Od razu, od samego początku bicie przychodziło samo? Bo mnie nie. Najpierw mi ktoś je musiał pokazać, niekiedy wytłumaczyć. Ale później już leci samo, także może zamiast najeżdżać na początkujących i dawać im do zrozumienia, że skoro nie potrafią wyczuć, to są mało utalentowani (tym samym często zniechęcać), to lepiej im pomóc, tak aby potem sami mogli pomagać? Ja, ze względu na to, jakie sam miałem problemy z biciem, jestem chętny do pomocy i będę ganił takie najazdy jak ten poniżej. Cieplutko pozdrawiam :) PS. Oczywiście no offence dla kaczki
15.
kaczka6661
2009-12-04 12:33
ludzie co Wy macie z tym biciem? co bedziecie sobie liczyc i zastanawiac czy teraz mialem/am uderzyc z gory czy z dolu? no bez przesady, uderza sie w struny instynktownie tak jak uslyszymy a nie jak jest akurat w danym momencie... jak czytam jakie bicie to mnie krew zalewa, nie mowcie ze bedziecie sobie liczyli "gora, dol, dol, dol, gora, gora, dol, gora, dol" itd... przeciez to jest idiotyczne, zastanwocie sie troche jak chcecie to zagrac sobie wyliczanke robic czy strzaleczki rysowac?
16.
rodzina123
2009-12-04 07:56
Zgadzam się , że kierunek uderzania w struny NIE jest najważniejszy... Natomiast z tym zastanawianiem się do tak nie jest do końca. Jak ktoś gra sprawnie , to bicia gra instyktownie, uderzenia w stuny ma tak zakodowane - że ogniskowa atmosfera nic tu nie zmieni. Czy wypije piwo czy nie - zagra tak samo. Chyba że wytrąbi całą beczke - to już wogóle w struny nie trafi.... Tak też bywa... Pozdro
17.
AleksanderD
2009-12-03 23:06
Otóż to, przecież jak ktoś gra przy ognisku i jest po kilku piwach nie będzie się zastanawiał czy uderzyć z góry czy z dołu, tylko podtrzymywał rytm piosenki. Trzeba robić tak jak w duszy gra, a nie się przejmować z której strony uderzyć w struny:)
18.
rodzina123
2009-12-03 22:19
Ludzie - nie piszcie tego " góra - dół " i nie rysujcie strzałek. Póbujcie słuchać muzyki i grać ze słuchu. Najważniejsza jest rytmika uderzeń w struny - a nie kierunek pociągnięcia kostki ( ręki ) Granie ze słuchu jest bardzo ważne i kształcące - polecam. Pozdro
19.
sczekacz13
2009-12-03 22:14
Bicie to tej piosenki jest bardzo proste choć wydaje się skomplikowane. Zamieszczę je tu dla wszystkich: dół dół góra dół dół góra góra dół góra dół góra dół góra :) Nie wiem jak to inaczej rozpisać po prostu musicie sobie wziąć kartkę i narysować strzałki ;). Wiem że chyba coś przy końcu improwizowałam bo coś dużo strzałek ale takie jest według mnie bicie i mnie wychodzi. Jak coś to sorki nie umiem za bardzo ze słuchu ;). A jak coś to youtube ;)
20.
wojtas1990
2009-12-03 21:57
można też prosić o bicie do tej piosenki z góry dzięki mój meil to wojtaswidzew@gazeta.pl
21.
MKKarol
2009-02-07 09:02
W/g mnie wersja, którą wymienił wyżej dewi jest najlepsza, ładnie brzmi =)
22.
Emil Fiedorczuk
2009-02-05 13:28
http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o Ma ktoś rozpisane solo na przejściu F C G?
23.
Master of Puppets 1994
2008-12-23 10:05
O to chodziło Deve
24.
Dejw
2008-12-23 09:56
myślę że chodziło o przejście grane w ten sposób: E| 3 3 3 H| 3 3 3 G| 2 0 0 D| 3 2 0 A| x 3 2 E| x x 3
25.
kaczka6661
2008-12-22 19:06
tam nie ma C2 tylko Caad9 jesli sie nie myle... i nie ma F2 G C9 / G C9 / Mówią o mnie w mieście: "Co z niego za typ? / G C9 / G C9 / Wciąż chodzi pijany, pewno nie wie co to wstyd. / D / D / Brudny, niedomytek, w stajni ciągle śpi! / C e7 / a7 D / Czego szukasz w naszym mieście? / C e7 / a7 D / Idź do diabla" - mówią ludzie pełni cnót. / G C9 / G C9 / Ludzie pełni cnót. wystarczy wejsc na oficjalna strone Dzemu i tam masz... a przejscie jest F, G, C
26.
Master of Puppets 1994
2008-12-22 18:06
Moim skromnym zdaniem: G C2 G C2|G C2 G C2 D |D C G/h a7 D|C G/h a7 D G C2 G C2|G C2 G C2... wszystko x3 potem bridge: F2|C2|G|G - razy kilka (po 1 uderzeniu w dół) a potem to samo (F2|C2|G|G) też kilka razy ale w 4/4.
27.
Duzaniska
2008-11-15 13:57
Hej, jestem nowicjuszka.. może ktoś mi wysłać bicia ? Z góry dziękuję :)
28.
Arudil
2008-08-05 12:18
Wszystko sie wyjasni jak wejdziecie na www.dzem.com.pl w dyskografie
29.
Odra
2008-03-29 16:11
Zetu myśle, że jesteś palantem:P:D:D
30.
Zetu
2008-02-20 13:59
Ogladalem jak grasz na serio bardzo dobrze.Widze ze zgadzasz sie ze mna dzięki :-) Pzdr.
31.
rodzina123
2008-02-20 11:57
Ale dlaczego tak pod kreskę równo wszystkich wpakowałeś tym pytaniem " ile gracie ? " Jedni grają krótko albo mało ( zbyt mało aby się rozwijać ) - inni coś tam sami układają - jeszcze inni graja od wielu lat ( ja np. gram od wielu lat , w różnych zespołach muzycznych ) i pomagają słabszym w układaniu ... Choć w jednym się zgadzam - należy próbować samemu ze słuchu układać a nie tylko z tabulatur grać. To święta racja ! Pozdrawiam.
32.
Zetu
2008-02-20 08:04
Piosenka dobrze zrobiona ale mam do was wszystkich pytanie Ile wy gracie na tych gitarach? Jezeli ktos nie potrafi sam solowki se uslyszec... Ja improwizuje ale brzmi podobnie wg. mnie kazdy powinien sie chociaz postarac a nie isc na latwizne. A jezeli nie slyszysz jaki oni maja prog albo jaki akord graja to nie nadajesz sie na gitare. Przykro mi.
33.
jakub369
2008-01-07 12:32
potrzeguje bicia jeśli ktoś może to niech przysle na jakub91@onet.eu z góry dziekuję
34.
marcin26
2008-01-04 22:37
a umie ktoś rozpisać tę spokojniejszą część,od słów "już miałem na oku hacjende..." z mini solówką po"mówie wam"?z góry dziękuje
35.
natuch15
2007-12-28 10:58
Według mnie powinno być tak, że dwa pierwsdze wersy ida na G C a pożniej jest D znow bodajże dwa wersy i CeG Ceg D GC i znow... . Gram tak cały czas jest to nasza rodzinna piosenka i według mnie tak brzmi dobrze.
36.
barkamin
2007-12-07 18:16
a ma ktoś może pełny tekst>??
37.
debocik
2007-11-10 09:01
einon to nie jest G9 tylko G-dur pełny!
38.
_osa_
2007-11-04 13:15
Mam prośbę, zna ktoś może taby do 2 solówek z tej piosenki? Stawiam za nie wirtualne piwo:) (chyba że jesteś z okolic Warszawy to mogę nawet takie realne postawić). Jeśli ktoś by miał własne nagranie, to proszę także o przesłanie na mail osama_taliban@o2.pl. Z góry dziękuje.
39.
reppiteck
2007-11-01 22:01
wg. mnie to idzie tak: G C2 G C2|G C2 G C2 D |D C h a D|C h a D G C2 G C2|G C2 G C2... Ale grajcie se jak chcecie ;p
40.
Zohariel
2007-09-30 10:42
hehe nauczylem sie rozpoznawac bicia ale dalej nie potrafie napisac jak gram bo sam niewiem to samo wchodzi
41.
Zohariel
2007-08-28 13:26
Moze mogl by mi ktos wyslac bicie do tej piosenki najlepiej mp3 i klasyczne gora dol!!! z gory dzienks
42.
kasiunia7
2007-05-31 22:08
a no tak nie zauwarzyłam dziex :D
43.
rodzina123
2007-05-31 21:37
Jest napisane w komentarzu Gucio7.pozdro
44.
kasiunia7
2007-05-31 21:29
rozpiszcie mi na tabach jak wyglada C9
45.
kasiunia7
2007-05-31 21:15
rozpiszcie mi na tabach jak wyglada C9
46.
rodzina123
2007-04-21 14:32
OKI - nagram i dam na YT filmik . Pozdro .
47.
Marcinho
2007-04-21 12:23
Czy mógłby mi ktoś wysłać na maila bicie?? marcinho-varden@wp.pl (I mam taką propozycję: skoro rodzina123 i tak daje bicie, to może umieść to na youtubie??
48.
greeneye91
2007-03-24 19:40
ej jaki wy macie problem, pamietam jak rok temu zaczynalam grac i to wlasnie na Whisky zaczynalam gralam to na chwytach: G C2 G C2 D C e a /x2 G C2 [tak caly czas - najlatwiej jak sie da, bo przejscie z G na C2 jest bardzo proste]
49.
Gucio7
2007-03-24 19:35
(*) Mówią o mnie w mieście: "Co z niego za typ? (*) Wciąż chodzi pijany, pewno nie wie co to wstyd. / D / D / Brudny, niedomytek, w stajni ciągle śpi! / C e7 / a7 D / Czego szukasz w naszym mieście? / C e7 / a7 D / Idź do diabla" - mówią ludzie pełni cnót. (*) Ludzie pełni cnót. (*) = G C coś tam:p ---3-----|-------3------ ---3-----|-------3------ ---0-----|-------0------ ---0-----|-------2------ ---2-----|-------3------ ---3-------------0------ wystarczy posłuchać kawałek i dopasowac te akordy...
50.
Gucio7
2007-03-24 19:25
Bez sensu grac Whisky w ten sposób, skoro tak samo łatwo można zagrać ją na tych dobrych akordach. Ludzie...
51.
alka90
2007-03-24 15:58
ja gram GC9GC9 GC9GC9 GC9GC9 GC9GC9 D D Cea Cea GC9GC9 itd.. najprostsza wersja ;D
52.
Morficzek
2007-03-10 15:43
Jakis jeleń pod psudonimem got3 kopiuje z chords cudze opracowania zamieszczając na www.guitarnet.pl i przypisując je sobie! uszanowanie dla tego uroczego jelenia pozdrowienia przesyła ciocia gienia:!
53.
zenwro
2007-03-04 22:58
I tu też świetne wykonanie tego utworu: http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o&mode=related&search=
54.
zenwro
2007-03-04 22:37
http://www.youtube.com/watch?v=Hel3AiuK3-w&mode=related&search= Pod tym linkiem Dżem - akustycznie. Można "podglądać" bicie i akordy. ;-)
55.
jedynak
2007-03-04 17:37
Najprościej G C9 G C9 D C e a
56.
luzarowski
2007-03-03 07:58
to żeście mi namieszali z tą "whisky" ja nowicjusz wchodze na tą strone z zamiarem nauczenia sie tej piosenki a tu 97 komentarzy i większości różne wersje =/ i jak ja sie mam tego nauczyć skoro nawet nie wiem czyja wersja jest poprawna ? hehe.... rodzina123 prosze....uporządkuj to jakoś i zostaw najlepszą wersje whisky...rozumiem że to wszystko jest potrzebne ale można sie w tym wszystkim pogubić ^^ pozdrawiam
57.
rodzina123
2007-02-25 20:17
OKI - jutro wstawię go do You Tube - bo tylu chętnych na to bicie jest ...www.youtube.com/profile?user=rodzina123 Pozdrawiam !
58.
Saskia18
2007-02-25 17:28
mogłabym też poprosić o filmik z biciem??:)mój adres:---martynka727@buziaczek.pl------z góry dziękuję!
59.
aqstyk123
2007-02-24 11:18
G C9 G C9 Mówią o mnie w mieście - G C9 G C9 co z niego za typ, G C9 G C9 wciąz chodzi pijany G C9 G C9 pewnie nie wie co to wstyd D Brudny niedomytek, D w stajni codzień śpi. C Hm Am Czego szukasz w naszym mieście C Hm Am Idz do diabła mówią ludzie, D G C9 G C9 ludzie pełni cno-ot G C9 G C9 ludzie pełni cnot
60.
Morficzek
2007-02-21 08:48
sorka że zawracam potocznie mowiąc ludziom dupe ale jak to zna jakis fajny numer na tej stronie to niech poda tytul i wykonawce to później sobie mp3 ściagne! Dlaczego pytam bo zalożyliśmy zespoł na różne okazje narazie mamy 5 iprez zagraanych i pasowalo by tak z 100 kawałkow dorobić bo narazie jest jakies 160, a gramy doslownie wszytko od disco polo przez rock do folkloru heh takze bylbym wdzieczny za jakies tytuly:P no i polecam zalożenie takiego czegos gitarka wtedy fajnie chodzi zupelnie inne wraże nie niż tak na sucho samemu w domu tam trzeba dostosować sie do klawisz basu i perkusji heh pozdrawiam jeszcze raz sorki za zawracanie tyłków:P
61.
v-lina
2007-02-18 14:53
ehh, można tez prosić o ten filmik czy co to tam było z biciem do whisky..? dzięki z góry ^^
62.
rodzina123
2007-02-15 17:42
Już wysyłam Ci bicie na filmiku ... Pozdrawiam !
63.
michs
2007-02-15 17:33
wiesz jak bij? lewy a potem prawy sierpowy!! hehe
64.
Rencistka
2007-02-10 11:21
Ludzie jestem początkująca i chyba nie mam słuchu:/ ciężko mi jest wyczuć bibie w tej piosence:/ czy mogę prosić kogos o przesłanie bicia? Z góry ogromne DZIĘKI!
65.
Glonojad
2007-02-07 14:25
A ja to gram tak i mi fajnie brzmi : G C9 G C9 ... D a C G a C G a D
66.
Glonojad
2007-02-02 16:03
do Nokia3410 : Ja nie mówię , ze ja jestem niewiadomo kim , ale granie na gitarze wymaga przede wszytskim pracy od siebie , a nie czekania na gotowce w postaci uderz 5 razy do góry 3 razy w dół itd. Grając samemu ćwiczysz sobie słuch i zdolności . Mnie nikt nie pomagał , przeżywałem wiele kryzysów , ale sie nauczyłem . Denerwuje mnie pytanie sie o bicie , bo to tak jakbyś chciała coś napisać , a ktoś miałby Ci prowadzić rękę . Jest to dla mnie dziwne , ze ktoś mówi , zę gra na gitarze , a nawet nie wie jak w struny uderzać . Moim zdaniem lepiej włączyć sobie w komputerze tę piosenkę , której chcecie się nauczyć - w tym wypadku Whisky i próbować razem z włączoną piosenką . Grać tak godzinę , drugą , trzecią - póki się nie nauczycie , ale satysfakcja jest później dużo większa , ze się samemu do czegoś doszło . Może mnie sie źle uważa , ale tak właśnie sądzę .
67.
Damian2222
2007-02-01 20:50
Bueheheh a tak wogóle to wszysce zjechaliście na maksa.... Tam wcale nie powinno byc zednego e !! tylko spowrotem Cadd9 (a nie C9 jak jest napisane bo to 2 rozne akordy) a jak złapać "C9" ? banał.. tak jak G tyle ze palec srodkowy i wskazujacy schodzisz strune wyzej (dla opornych -.-)
68.
morphi77
2007-01-31 11:35
można prosić o filmik na robtok@interia.pl pozdrawiam
69.
rodzina123
2007-01-30 21:03
Jasne - zaraz wysyłam ... Pozdrawiam !
70.
klix
2007-01-30 20:56
hmm...a czy ja tez mógłbym dostać taki filmik z biciem ?? nie moge cos sie połapac...:( mój e-mail to : klixon@o2.pl Dziekuje
71.
renatka-th
2007-01-28 15:09
wielkie dzięki ;)
72.
rodzina123
2007-01-28 14:51
Wysłałem Ci mp3 + filmik. pozdro
73.
renatka-th
2007-01-28 13:22
hej mógłby mi ktoś przesłać bicie do tej piosenki mój e-mail to renatka_th@op.pl. Prosze!
74.
tomalka
2007-01-22 23:09
"Mówią o mnie w mieście...." Dzieki tej stronie bede mogła grac to nie tylko na harmonijce :) PeaCe ;)
75.
salut
2007-01-22 12:41
Bardzo prosze o bicie! skertoip@vp.pl z gory dzieki
76.
Zdunkov
2007-01-20 20:05
wybacz Glonojad ale niektórzy nie są tak idealni jak Ty i mają z Whisky problem.. Zwłaszcza jeśli ktoś się uczy dopiero grać i stara się załapać wszystko na tak banalnych dla Ciebie piosenkach jak właśnie Whisky. Może wyda Ci się to dziwne ale nie każdy po kilku tygodniach samodzielnej nauki gry na gitarze gra najtrudniejsze kawałki... Pozdrawiam
77.
Glonojad
2007-01-18 19:50
Żeby z Whisky były problemy ... Polska wydaje coraz wiecej impotentów muzycznych ...
78.
Zdunkov
2007-01-18 19:37
cóż... niestety też bym prosił o bicie :) Mój mail to zdunek1@op.pl ale mam taka malutka sugestie aby wrzucic to bicie gdzies na megaupload czy cos i tylko podac linka bo duzo osob o to prosi a tak nie trzeba by bylo kazdemu wysylac :) Pozdrawiam i z gory dziekuje
79.
madzia_widzew
2007-01-14 20:53
ja też poprosze ten filmik nazista666@o2.pl
80.
AkNaa
2007-01-10 17:45
I ja równiez proszę. Chciałabym to zagrać właściwie:) Z góry dziekuję. akna_89@interia.pl
81.
kretka13
2007-01-04 16:50
Też prosiłabym o filmik :) kretka13@o2.pl
82.
rodzina123
2007-01-04 11:27
Właśnie wysłałem filmik + MP3 do Whisky dla gosiazgr i Moniki ...Pozdrawiam serdecznie !
83.
gosiazgr
2007-01-04 11:06
A ja też mogłabym poprosić o to bicie, bo bardzo mi zależy na tej piosence ;) gosiazgr@wp.pl
84.
rodzina123
2006-12-31 09:01
Ja mam na filmiku to bicie - wyslę Ci dzisiaj ...Pozdrawiam !
85.
monika1906
2006-12-30 23:17
Witam, ma może ktoś bicie do tej piosenki? Mój e-mail: elektrolit@o2.pl. Bardzo bym prosiła o przesłanie, z góry dzienki!
86.
Tomasz Andraszewicz
2006-12-28 19:02
Można to zagrać jeszcze w taki sposób C G C C G C d d C G G d C G G C G C
87.
KUMiN
2006-12-16 10:41
Tam jakieś "dziecko neo" (ja też nim jestem) pytało się jak wygląda C* Awięc złap sobie G-dur'a pełnego i 2 palce te co są na najgrubszych strunach przenieś każdy o strune niżej... __________________________________________________________ PS: Ktoś powiedział że tak jest łatwiej i wystarczy:"GCGC" moim zdaniem łatwiej jest zmieniać GC*GC* :) CZUWAJ
88.
asdas
2006-12-06 18:23
Suber !!!!!!!!!! jutro sie pochwale panu og gitary
89.
puncki
2006-11-13 21:18
rodzina123 i co wyślesz te bicie i filmik? bym był bardzo wdzięczny. pozdro. puncki@wp.pl
90.
kulig666
2006-11-12 22:21
Ja eż mogę prosic o ten filmik:)))))))))))))) umiem intro ale zrwotke tylko tym rufem a akordami bym wolał:)
91.
puncki
2006-11-12 21:32
Wielkie Dzięki :D pozdro
92.
rodzina123
2006-11-12 21:27
Bicie do tego mam . Wyślę Ci jutro mP3 + filmik. Pozdrawiam.
93.
puncki
2006-11-12 20:19
Witam, posiada może ktoś bicie do tej piosenki? Mój e-mail: puncki@wp.pl bardzo prosze o przeslanie. pozdrawiam
94.
Kroolik
2006-11-08 16:09
Myślę, że wyszło tu nieporozumienie, ten motywik gitarowy nie gram do C G a tylko pod koniec utworu do F C G (co się tak potem rozpędza).
95.
rodzina123
2006-11-08 15:48
Pokażę Ci to na filmiku ... A gołosłowny nie jestem - już setki osób dostały ode mnie różne MP3 , filmiki , wyjaśnienia , tabulatury ... I jak do tej pory wszystko za friko . A za wykrzykniki SORRY - taka maniera mi się przyplątała - nie ma to jednak oznaczać krzyku ( nawet jeśli tak to jest postrzegane lub przyjęte ) Raczej ma to podkreślić wagę danego fragmentu mej wypowiedzi ... Pozdrawiam serdecznie !
96.
Kroolik
2006-11-08 14:43
@rodzina123 - miałem na myśli C G a oczywiście (literówka). A tak na marginesie to nie krzycz (wszędzie widzę te twoje wykrzykniki), a jeżeli mówisz, że coś nie pasuje (wg mnie pasuje) to uzasadnij to, pokaż jak ty to grasz, nie bądź gołosłowny. To tyle ;)
97.
rodzina123
2006-11-05 17:01
A szkoda , że już tych pytań nie masz , Krooliku , bo dowiedziałbyś sie np. że w tym momencie zwrotki wcale nie leca akordy C a G ( jak podajesz ) ... A ten motyw na gitarę , owszem , ładny - ale do tych akordów nie pasuje zupełnie ! To taka moja lekka prowokacja ! Bez urazy - mam nadzieję ... Pozdrawiam !
98.
rodzina123
2006-11-05 16:42
Mam to bicie ... Przeslę Ci w MP3 i na filmiku. Pozdrawiam !
99.
maly_1000
2006-11-05 15:28
Witam, posiada może ktoś bicie do tej piosenki? Mój e-mail: maly_1000@wp.pl. bardzo bym prosił o przesłanie mi go, z góry dzięki.
100.
rodzina123
2006-10-20 08:51
Mam ! Wyślę dzisiaj ! Pozdrawiam !
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.